VIC: Fata i Indijanac…

Šeta Fata po divljem zapadu…kad iz grma izleti Indijanac i krene silovati Fatu.
Nakon što je obavio svoje, ponosno joj kaže:
– Ako ti se nešto dogodi kroz devet mjeseci znaj da je to od poglavice DVA-PERA.
Odgovara njemu Fata:
– ako te počne nešto peckat kroz tjedan dana znaj da je to od TRI-PERA.
————————————————————————–
Svanulo jutro, probude se Lala i Sosa i tek ce Sosa:
loading...
-Iju Lalo sto sam usnila lep san.
-Kakav san Soso?- pita Lala.
-Sanjala sam da sam bila na sajmu kurceva.- poce Sosa, -koje divote sam videla dugacki, debeli, pravi, glavat… ah… divota jedna.-
A na to ce Lala
-Pa dobro Soso a je si videla negde i mog?
-Ta jesam tamo negde zabacenog medj one male i mekane- odgovori Sosa.
Precuta Lala to i probude se oni sledece jutro a Lala ce:
-Iju Soso sto sam sanjo lep san.
-Akakav Lalo?- radoznalo ce Sosa.
-Sanjo sam da sam bio na sajmu picaka- nastvi Lala – koje divote male,uske obrijane, fazonirane, plave, smedje, crne… uh… kakve lepote.-
A na to ce Sosa
-Pa LAlo je si video negde moju?
‘Ta kako da nisam- rece Lala,- u njoj se odrzavo sajam.-

Nema komentara

NAJBRŽE JOGURT KOCKE BEZ PEČENJA GOTOVE ZA 15 MINUTA

 Sastojci 2 voćna jogurta (oko 300 g) 1 čvrsti jogurt 120 g šećera   2 vanilin šećera 500 ml vrhnja za šlag petit keks 2 vrećice želatine ...